Ons nieuwe portaal is live!

Bij Nova Incasso zijn wij nooit klaar met ontwikkelen van onze software en vinden wij dat het altijd beter kan. De developers van Avon Apps hebben niet stilgezeten en zijn achter de schermen druk bezig geweest met ons opdrachtgeversportaal. Onlangs…

Lees meer

Rangorde schuldeisers bij faillissement

Als een onderneming veel schulden en dus schuldeisers heeft, dan willen deze schuldeisers uiteraard allemaal hun vordering incasseren bij de betreffende onderneming. In sommige gevallen kan de onderneming haar eigen faillissement aanvragen bij de rechtbank, omdat zij bijvoorbeeld veel schulden…

Lees meer

Verschil No Cure No Pay incasso & kosteloze incasso

Bij het verrichten van incassowerkzaamheden om de vordering te incasseren worden er kosten gemaakt. Sommige kosten worden in rekening gebracht bij de debiteur en sommige kosten kunnen in rekening worden gebracht bij de opdrachtgever. In deze blog leggen we het…

Lees meer

Phising mails uit naam van Nova Incasso in omloop

Door meerdere mensen is er gebeld en gemaild met betrekking tot e-mails die zij hebben ontvangen. In deze e-mails wordt verzocht om gemeentelijke naheffingen en rioolheffingen te betalen. Deze e-mails zijn niet door ons verzonden. U kunt hier melding van…

Lees meer

Verschil betalingsherinnering, aanmaning en sommatie

Wanneer een debiteur niet op tijd betaalt, kunt u verschillende herinneringen sturen met als doel de debiteur aan te moedigen om de betaling alsnog te voldoen. In deze blog vertellen we meer over de betalingsherinnering, de aanmaning en de sommatie.…

Lees meer

Vijf tips voor het bellen van debiteuren

Wanneer u een factuur verstuurt, gaat u ervan uit dat de debiteur deze op tijd betaalt. Maar soms gebeurt dat niet. Dan is bellen een effectieve manier om debiteuren te herinneren aan hun betalingsverplichting. Veel werknemers kijken hier tegenop. Daarom…

Lees meer
Back To Top
Zoeken